5 قالب پرفروش وردپرس

دوشنبه 21 آبان 1397
1:18
وردپرس

5 قالب برتر وردپرس از نظر سئو


شاید برای شما این سوال پیش بیاید که بهترین قالب های وردپرسی از نظر سئو کدام است؟

در این مطلب میخواهیم بهترین قالب های وردپرسی از نظر سئو را به شما معرفی کنیم .

این قالب ها بسیار حرفه ای هستند و در سال ۲۰۱۸ بیشترین فروش را در سایت تم فارست داشته اند و بالاترین امتیاز را نیز در میان قالب های وردپرس کسب کرده اند.


قالب وردپرس آوادا Avada

قالب آوادا پرفروش ترین و محبوب ترین قالب وردپرس در سال ۲۰۱۸ است .و به دلیل قدرتمندی و انعطاف پذیری بالایی که دارد با 1548 فروش در سال ۲۰۱۸ و در مجموع با 455937 نسخه تاکنون در جایگاه اول قرار دارد.

قالب آوادا Avada یکی ازبهترین قالب های ساخته شده برای وردپرس تا امروز است که توسط شرکت تم فیوژن طراحی شده و در وبسایت تم فارست که مرجع اصلی فروش قالب‌های وردپرس است، برای فروش قرار داده شده است.

قالب آوادا Avada بدلیل قدرت و کیفیت بالا، بهینه بودن از نظر سئو، سرعت بالا، امکانات و انعطاف پذیری بالای خود توانسته یکی از پرفروشترین قالب های وردپرس تا به امروز باشد .

می توان به جرات گفت آوادا زیبا ترین قالب وردپرس شرکتی در جهان است. دلیل این حرف فروش فوق العاده این قالب در دنیاست

در واقع قالب وردپرس آوادا Avada طی چند سال اخیر پرفروش ترین قالب وردپرسی در تمام اینترنت بوده است که این مساله باعث شده این قالب به یکی از گزینه های قابل اعتماد و کامل برای راه اندازی انواع وبسایت تبدیل شود. تعداد فروش این قالب در سایت themeforest بالاتر از 440 هزار رسیده است.

محبوبیت و فروش قالب آوادا تصادفی نیست و دلایلی زیادی دارد . یکی از این دلایل این است که با قالب آوادا Avada شما به سادگی و فقط با کشیدن و رها کردن المان‌های صفحه میتوانید هر نوع وبسایتی را با هر سلیقه‌ای طراحی کنید و این باعث شده افرادی که اصلا کدنویسی بلد نیستند خیلی راحت بتوانند یک سایت کاملا حرفه ای طراحی کنند!

ابزارها و آپشن های بیشمار این قالب، طراحهای بسیار، استفاده از یک چهارچوب واکنشگرا و پشتیبانی حرفه ای دلیل شیفتگی کاربران به قالب آوادا بوده است. استفاده از این قالب تجربه ای فوق العاده به شما میدهد

آوادا یک قالب چند منظوره وردپرسی است که برای هر نوع سایتی اعم از شرکتی ، تجاری ، شخصی ، فروشگاهی ، خبری ، طراحی سایت ، وبلاگ ، آژانس هواپیمایی،گالری ماشین،بازرگانی،نمونه کارها و… هر نوع سایتی که فکرش را بکنید مناسب است.

امکانات و قابلیت‌های منحصربفرد قالب وردپرس آوادا باعث شد که این قالب خیلی سریع محبوب شود و در طول سال 2016 و 2017 پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین قالب وردپرس شناخته شود.

با قالب آوادا هر نوع سایتی که بخواهید می‌توانید طراحی کنید و این قاب به شما این امکان را میدهد که هرگونه وبسایتی را بدون نیاز به دانش کدنویسی پیاده سازی کنید. سایت فروشگاهی، سایت خبری، سایت شخصی، سایت شرکتی و هر نوع سایتی را میتوان طراحی کرد. فقط کافیست با استفاده از صفحه ساز اختصاصی قالب آوادا المانهای مورد نظرتان را در کنار هم بچینید و با کمی سلیقه و خلاقیت یک سایت زیبا طراحی کنید.


ویژگی های قالب آوادا:

۷ طرح برای هدر: امکان انتخاب یکی از طرح ها به دلخواه برای بخش هدر سایت

طراحی شگفت انگیز: طراحی زیبا و شیک با رعایت استاندارد ها در طراحی پوسته

امکان سفارشی کردن : انعطاف پذیری بالا برای سفارشی کردن و تغییر چیدمان المان های مختلف

طراحی ریسپانسیو: نمایش سایت در رزولوشن و دیوایس های مختلف بدون به هم ریختگی

آپدیت های رایگان: بروز رسانی دائمی و ارائه بروز رسانی ها بصورت رایگان

پشتیبانی عالی: در صورت بروز مشکل خریدار محصول می تواند مشکل را با طراح پوسته در میان بگذارد

اسلایدر های عالی: با اسلایدر های زیبا می توانید وب سایتی حرفه ای داشته باشید

رنگ بندی نامحدود: دارای بی نهایت رنگ برای تغییر رنگ پیشفرض سایت

سازگاری با ووکامرس: سازگاری کامل با فروشگاه ساز ووکامرس

دو حالت نمایش: امکان تنظیم سایت در دو حالت Box و Wide

مستدات کامل: وجود مستندات کامل برای استفاده بهتر از محصول

سرعت لود بالا: امکان بارگزاری محتوای سایت با سرعت باورنکردنی

و …


قالب وردپرس Be

رتبه دوم پرفروش ترین قالب در سال 2018 با 785 فروش و در مجموع با فروش 129656 نسخه به قالب وردپرس Be اختصاص دارد.

از قالب می توان به قالب Be میتوان به عنوان یک قالب همه کاره وردپرسی یاد کرد. قالبی که منعطف و زیباست ، بهینه شده برای موتور های جستجواست و سرعت بسیار بالایی دارد.

به جرات می‌توان گفت قالب وردپرس Be یکی از حرفه‌ای ‌ترین و منعطف ‌ترین و قدرتمندترین قالب های وردپرس است ، که یکه‌ تاز قالب‌های چندمنظوره وردپرس است و یکی از پرطرفدارترین قالب‌های وردپرس و به عنوان یکی از پرکاربردترین قالب‌های وردپرس به شمار می‌آید ، زیرا دارای استایل‌های حرفه‌ای با قابلیت بی‌نظیر است که میتواند پاسخگوی نیاز هر وبسایتی باشد.

این قالب یکی از برترین قالب های وردپرسی تم فارست است و یک قالب چند منظوره فوق حرفه ای است .قالب BE واقعا یک قالب معمولی نیست، یک سیستم همه کاره طراحی وب سایت با بروزترین تکنولوژی طراحی وب سایت است. از قابلیت‌های قالب وردپرس Be، این است که صدها پوسته مختلف را در خود گنجانده است که به کمک آن میتوان وب سایت هایی را در زمینه های کاری مختلف با صرف کمترین زمان ساخت.

این قالب از نظر سئو کاملا بهینه است و با استفاده از آن می توانید ۳۳۰ وب سایت با طراحی متفاوت راه اندازی کنید. در واقع می توان گفت ۳۳۰ قالب مختلف در یک قالب گنجانده شده است و شما با خرید پوسته وردپرس Be صاحب ۳۳۰ قالب وردپرسی خواهید شد که با استفاده از آن میتوانید بیش از330 سایت مختلف در هر زمینه کاری بسازید .

این قالب برای انواع وبسایت ها با هر موضوعی قابل استفاده است. وبسایت های خبری ، مجله ای ، فروشگاهی ، شرکتی ، مشاور املاک ، ورزشی ، مدارس ، دانشگاهی ، هاستینگ ، گالری عکس، هاستینگ، دانلود برنامه و اپلیکشین، دانلود نرم افزار، موزیک، فیلم، سایت های تخصصی پزشکی، مکانیکی، خودرو، کشاورزی هر نوع وبسایتی که فکرش را کنید مناسب است.

در هر زمینه ای که بخواهید سایت راه اندازی کنید قالب وردپرس be با وجود دموهای آماده ای که دارد و صفحه ساز فوق پیشرفته اش ، یک سایت حرفه ای را برای شما راه اندازی خواهد کرد. اگر میخواهید با یک قالب چند سایت مختلف در زمینه های متفاوت راه اندازی کنید و اگر میخواهید حرفه ای کار کنید پیشنهاد میکنیم از پوسته وردپرس چند منظوره be theme استفاده کنید.


ویژگی های قالب BE:

دارای ۳۳۰ طرح آماده: مناسب برای راه اندازی هر نوع سایت و با هر موضوعی

هدر مینیمال موبایل: هدر های جذاب مناسب برای افرادی که با تلفن های همراه از سایت بازدید می کنند

کاملا هوشنمد برای موبایل: ۶ لایه مختلف برای نسخه موبایل

هدر های مختلف برای نسخه اصلی: دارای ۲۰ طرح سفارشی برای هدر ها در نسخه دسکتاپ سایت

صفحه ساز اختصاصی: برای راحتی ویرایش و مدیریت صفحات سایت بدون حتی یک خط کد نویسی

شورت کد های مختلف: پشتیبانی از ۲۰۰ شورتکد مختلف برای افزودن امکانات جدید به برگه ها

پوسته خلاقانه: طراحی زیبا و خلاقانه این پوسته وردپرس که باعث افزایش کاربران سایت می شود

نصب آسان دمو ها: امکان نصب دمو ها با تنها یک کلیک از طریق پنل تنظیمات

پشتیبانی از افزونه چند زبانه کردن سایت wpml: که می توانید با استفاده از آن وب سایت چند زبانه داشته باشید

سازگار با سرویس میل چیمپ: برای ارسال ایمیل های تبلیغاتی به کاربران استفاده می شود

سئو کامل: برای بهبود رتبه سایت در گوگل و سایر موتور های جستجو

پشتیبانی از Cookie law info, The Event Calender

پشتیبانی از افزونه های بادی پرس و بی بی پرس

و …


قالب وردپرس سونThe7

جایگاه سوم با 714 فروش در سال ۲۰۱۸ و در مجموع با فروش 126562 نسخه به قالب وردپرس The7 اختصاص دارد

قالب وردپرس The7 یکی از برترین قالب های سایت تم فارست و سومین قالب پرفروش دنیا و جزو قالب های پر آوازه ی وردپرس محسوب میشود .

این قالب که از تولیدات Dream-Theme است، بر اساس گفته سازنده اش ، بالاترین قابلیت سفارشی سازی را در میان قالب های وردپرس موجود در تم فارست داراست.

قالب The7 دارای بیش از 750 تنظیم متنوع است که با استفاده از آن کاربران میتوانند با استفاده از این قالب، سایت هایی کاملا منحصر به فرد ایجاد کنند. همچنین کتابخانه طرح های این قالب شامل تعداد زیادی دمو و دیزاین های از پیش آماده است که این قالب را برای راه اندازی هر نوع سایتی کاملا مناسب میکند. همچنین در قالب بخشی با عنوان جادوگر طراحی یا Design Wizard در نظر گرفته شده که میتواند طی کمتر از چند دقیقه و با اعمال تنظیمات دلخواه از طرف شما، به سرعت سایت دلخواهتان را جهت شروع کار آماده سازد.

قالب The7 بی شک یکی از بهترین پوسته های وردپرس است که تاکنون ساخته و طراحی شده است. این قالب یک قالب چند منظوره و متفاوت از Dream-Theme که دارای قابلیت ها و ویژگی های بسیار زیادی است و پنل تنظیمات و شخصی سازی بسیار قدرتمند و پیشرفته ای هم دارد.

شما با استفاده از پوسته وردپرس The7 میتوانید ده ها وب سایت با موضوعات متفاوت ایجاد نمایید و با استفاده از امکانات و افزونه های این قالب خود را از هر پوسته دیگری بی نیاز سازید.

قالب وردپرس سون با استفاده از حرفه ای ترین کدنویسی روز دنیا یعنی CSS3,HTML5 طراحی شده است و با طراحی و چیدمان فوق العاده ای که دارد توجه همه را در همون نگاه اول به خودش خیره خواهد کرد .

قالب وردپرس THE 7 کاملا واکنشگرا و چند منظوره طراحی شده است. این قالب بسیار قدرتمند بر اساس آخرین تکنیکهای بهینه سازی موتورهای جستجو، برای سئو بهتر بهینه شده است.

در واقع یکی از قابلیت های مهم قالب هفت the7 داشتن سئو فوق العاده عالی و سرعت لود بالا است . این قالب به دلیل کدنویسی آن بسیار سبک و سریع است و از نظر سئو کاملا بهینه شده و برای طراحی سایت های فروشگاهی، شرکتی و… مناسب است. در قالب the7 افزونه های زیادی از جمله روولوشن اسلایدر، layer slider، ویژوال کامپوزر و.. کاملا رایگان قرار گرفته است

با قالب The7 میتوانید هر آنچه که می خواهید را به آسانی به وب سایتتان اضافه کنید. اسلایدر، دکمه ها، المان ها و هر آنچه که در ایجاد صفحات به آنها نیاز دارید را می توانید ویرایش کرده و به آسانی صفحات سایتتان اضافه کنید. این پوسته دارای انواع هدر ها و فوتر هایی با ظاهر های مختلف است و اگر هدر و یا فوتر پیشفرض پوسته سون را دوست ندارید می توانید از میان هدر ها و فوتر های موجود به دلخواه طرح های مورد نظرتان را انتخاب کرده و بر روی وب سایتتان اعمال کنید.

قالب The7 با افزونه صفحه ساز قدرتمند ویژوال کامپوزر کاملا سازگار است و این افزونه صفحه ساز دارای تعداد بسیار زیادی از پلاگین های حرفه ای است که اگر می خواهید ویژگی های حرفه ای بیشتری را به قالب وردپرس تان اضافه کنید به این پلاگین ها نیاز خواهید داشت. این قالب دارای دمو های از پیش طراجی شده زیادی است و در صورتی که از ظاهر فعلی وب سایتتان ناراضی هستید می توانید در بین دمو های از پیش طراحی شده یکی را به دلخواه انتخاب کنید و تغییرات را بر روی وب سایتتان اعمال کنید و شاهد بهبود ظاهر وب سایتتان شوید.

این قالب دارای یک سیستم پیشرفته و منحصر به فرد است که به شما اجازه می دهد تا طرح بندی هدر، نوار کناری، فوتر و بیش از ۲۳۰ تنظیم دیگر برای هر صفحه، پست، پروژه و غیره را انتخاب کنید. حتی شما می توانید به صورت جداگانه صفحات فرود را در وب سایت اصلی خود بدون هیچ گونه تنظیم اضافی داشته باشید.

قالب سون با پشتیبانی از ویژوال کامپوزر و بهترین افزونه اسلایدر ساز Slider Revolution دارای ۲۶ طرح آماده زیبا و شیک برای استفاده است. در این قالب حتی یک مبتدی با استفاده از گزینه های سفارشی سازی می تواند اقدام به تغییر فونت، رنگ، لوگو و هر چیز دیگر نماید و طراحی شگفت انگیز و به صورت اختصاصی داشته باشد.

در مجموع قالب هفت the7 جزو حرفه‌ای ترین و زیبا ترین قالب های چندمنظوره دنیا هست که با امکانات زیادی که دارد و همچنین قابلیت های خیره کننده‌اش تبدیل به یکی از پرفروشترین های قالب چند منظوره‌ شده ، این قالب وردپرس بسیار خوش ساخت است و هر نوع سایتی را می توانید به راحتی با آن ایجاد کنید. با کلیه سایزهای صفحه نمایش هماهنگ بوده و کاملا واکنشگرا است. با استفاده از قالب وردپرس 7 می توانید صفحات مختلف با الِمانهای مختلف ایجاد کنید. شما با نصب این قالب یکی از بهترین قالبهای موجود برای وردپرس را در اختیار خواهید داشت؛ مطمئن باشید که قالب سون شما را شگفت زده خواهد کرد.


ویژگی های قالب سون:

سئو کامل: بهینه سازی حرفه پوسته برای موتور های جستجو

۶ طرح بندی برای هدر: امکان انتخاب ۶ نوع طرح بندی برای چینش بخش های مختلف هدر

۴ هدر برای تلفن همراه: ۴ نوع طرح بندی برای هدر نسخه تلفن های همراه سایت

اسلایدر های حرفه ای: امکان افزودن اسلایدر ها جذاب در سایت

تغییر حالت ساید بار و فوتر: امکان ویرایش و تغییر چینش فوتر و ساید بار پوسته وردپرس

امکان افزودن امکانات: انواع اسلایدر، گالری، لیست و …

پشتیبانی از انواع پست تایپ ها: ویدئو، صوت و…

۲۳۰ ویژگی برای تنظیم: امکان تنظیم ۲۳۰ ویژگی از طریق پنل تنظیمات پوسته سون

پشتیبانی از مگامنو: دارای مگامنو های جذاب و عالی برای جذاب تر شدن منو های سایت

پشتیبانی از ووکامرس: امکان فروش محصولات با استفاده از افزونه قدرتمند ووکامرس

دارای فایل زبان: برای سهولت در ترجمه قالب به زبان مورد نظر

مستندات کامل: جهت سهولت در استفاده و نصب توسط کاربران

سرعت بارگزاری بالا: به دلیل طراحی بهینه و استاندارد

و بسیاری از امکانات دیگر


قالب وردپرس ایمپرزا

جایگاه چهارم به قالب وردپرس ایمپرزا اختصاص داردکه بعد از انتشار با استقبال زیاد کاربران مواجه شد و 562 نسخه فروش در سال ۲۰۱۸ و درمجموع 49034 نسخه فروش موفق داشته است.

این قالب زیبا که محبوبیت زیادی در بین کاربران ایرانی نیز دارد. واقعا از طراحی فوق العاده ای برخوردار است. این قالب چندمنظوره و زیبا واقعا بی نظیر است.

قالب ایمپرزا گل سر سبد قالب های وردپرسی است .

این قالب وردپرس به حدی زیبا و خیره کننده است که کاربر را در لحظه اول ورود به سایت مجذوب خود می کند.اگر به سایت هایی که در سطح وب فعالیت می کنند نگاهی دقیق کرده باشید متوجه این نکته خواهید شد که آیا از قالب ایمپرزا در ساخت سایت وردپرس خود استفاده کرده اند یا خیر

قالب وردپرس Impreza از تنظیمات فوق العاده و بسیاری برخودار است و امکان ساخت هرگونه سایتی با استفاده از ان امکان پذیر است.به دلیل همه جانبه بودن و داشتن بستر مناسب برای ایجاد هرنوع ساختار و طرح در دسته قالب های چند منظوره قرارگرفته و یک تنه می تواند از عهده ایجاد و ساخت هر بخش مورد نیاز برای سایت دلخواه شما به خوبی بربیاید.

قالب Impreza با پشتیبانی کامل از رتینا که یکی از مدرن ترین و محبوب ترین حالت های ساخت قالب می باشد همراه است. قالب وردپرس ایمپرزا برای هر نوع سایتی از سایت وردپرس شرکتی، سایت وردپرس تجاری، سایت وردپرس فروشگاهی، سایت شخصی و نمونه کار، سایت خبری و در هر زمینه کاری که نیاز داشته باشید کاربرد دارد. قالب Impreza با ووکامرس سازگاری داشته و شما می توانید درکنار سایت خود از یک فروشگاه عالی و با امکانات عالی استفاده کنید، همچنین قالب Impreza به صورت کامل از افزونه صفحه ساز گرافیکی ویژال کامپوزر به خوبی پشتیبانی میکند. قالب وردپرس Impreza دارای ویژگی ریسپانسیو و واکنش گرایی است که باعث سازگاری قالب شما با انواع نسخه های نمایش مانند تبلت و موبایل ها می باشد. پنل تنظیمات حرفه ای قالب ایمپرزا کاملا قدرتمند است که به واسطه ی آن میتوانید تغییرات بسیار زیادی در سایت خود اعمال کنید و یک سایت حرفه ای با این قالب طراحی کنید.


ویژگی های قالب ایمپرزا:

پشتیبانی و هماهنگی کامل با افزونه وردپرس چند زبانه کردن سایت wpml

کدنویسی شده هماهنگ با موتورهای جستجوگر از جمله گوگل

بهینه سازی شده و سئوی بسیار قوی

دارای چند پیش نمایش مختلف که با سلیقه خودتان میتوانید یکی از دمو ها را برای صفحه اصلی سایتتان انتخاب کنید.

دارای ۵ استایل هدر بسیار جذاب و حرفه ای

پشتیبانی کامل از افزونه وردپرس ویژوال کامپوزر (تنها با کشیدن و رها کردن صفحات سایت را بسازید)

طراحی مدرن و بسیار شیک

ایجاد بی نهایت لایه و بی نهایت رنگبندی

اسلایدر های بسیار حرفه ای برای جذاب کردن هر چه بیشتر سایت

قرار دادن بک گراند به صورت پارالکس

ایجاد پس زمینه های بسیار حرفه ای

پشتیبانی کامل از انجمن وردپرس بی بی پرس

سازگاری کامل با پلاگین وردپرس فرم تماس

پنل تنظیمات فوق پیشرفته

کاملا رسپانسیو و واکنشگرا (نمایش در تمامی دستگاههای نمایش با انواع رزولیشن)

سازگاری و هماهنگی کامل با ووکامرس


قالب وردپرس انفولدEnfold

جایگاه پنجم با 466 نسخه فروش در سال ۲۰۱۸ و در مجموع با فروش 165020 نسخه به قالب وردپرس انفولد اختصاص دارد.

قالب Enfold یک قالب وردپرس تمیز، فوق العاده انعطاف پذیر و کاملا واکنش گرا است و یکی از قالب‌های معروف و حرفه‌ای وردپرس است که امکانات فوق‌العاده‌ای دارد.

قالب وردپرس انفولد بدون شک کاربر پسند ترین قالب وردپرس موجود هست که به کاربر سایت شما تجربه کار با یک سایت حرفه ای را می دهد. قالب انفولد پرفروشترین قالب وردپرس تم فارست در سال 2017 است که این نشان دهنده کامل و بدون نقص بودن این قالب است.

این قالب چند منظوره وردپرس از ویژگی واکنشگرایی استفاده می کند. در صورتی که اندازه صفحه نمایش تغییر کند و کاربران از دیوایس های دیگری بجز صفحه نمایشگر های معمولی از وب سایتتان بازدید کنند مشکلی در نمایش سایت رخ نمی دهد و موجب کاهش کاربران وب سایت نمی گردد و همچنین موتور های جستجو به ریسپانسیو بودن سایت اهمیت می دهند و اگر سایت به صورت ریسپانسیو طراحی شده باشد رتبه سایت را بهبود می بخشند و همین ویژگی سبب می شود تا سایت در نتایج اول موتور های جستجو بخصوص گوگل قرار گیرد و ترافیک بالایی جذب کنید.

همچنین انفولد با بهره گیری از شیوه های جدید سئو کد نویسی شده است. از کد های استاندارد HTML و CSS استفاده می کند تا موتورهای جستجو بتوانند محتوای سایت شما را به راحتی ایندکس کنند.

در این قالب سرفصل ها در برچسب های عنوان (h1، h2، h3 و غیره) قرار داده شده است تا اهمیت خود را برای موتورهای جستجو نشان دهند.

همچنین سایت شما با این قالب از لینک های داخلی زیاد استفاده می کند که برای موتورهای جستجو حیاتی است (پست های مرتبط، منوهای اصلی و …). با استفاده از اینها وردپرس شما در رتبه بندی گوگل پیشرفت می کند و سبب جذب بازدید کنندگان به وب سایتتان می گردد.

توسط قالب انفولد در مدت زمان بسیار اندکی می‌توانید سایت خود را به هر شکلی که خودتان در نظر دارید راه اندازی کنید. در واقع هر مدل سایتی که در ذهنتان دارید با این قالب می‌توانید ایجاد کنید.

انفولد یک قالب شیک ، تمیز و کاربر پسند وردپرسی است که مناسب راه اندازی سایت های شرکتی ، خبری ، فروشگاهی ، وبلاگی ، خدماتی و هر نوع سایتی که فکرش را بکنید است. در واقع انفولد، یکی از برترین قالب های وردپرسی است که به وسیله آن می توانید هر طرح دلخواهی برای صفحات وبسایت خود ایجاد کنید. این پوسته با پشتیبانی از ووکامرس فارسی شما را قادر می سازد در کمتر از ۳ دقیقه فروشگاه آنلاین ایجاد کنید و کسب و کار خود را شروع کنید.

انفولد یکی از معروف ترین پوسته های چند منظوره (شرکتی / فروشگاهی / بلاگ / شخصی / …) دنیاست که تا بحال چند ده هزار مشتری به آن اطمینان کرده اند.

این قالب شامل تنظیمات بسیار زیادی است و پنل تنظیمات حرفه ای و کاملا فارسی دارد. بنابراین می توانید طرح بندی، ظاهر، رنگ و فونت و بسیاری از تنظیمات دیگر را مستقیما از پنل تنظیمات حرفه ای این قالب تغییر دهید.

قالب انفولد با افزونه چند زبانه وردپرس wpml سازگاری کامل دارد یعنی می توانید با آن یک سایت چند زبانه وردپرسی داشته باشید.

از آن می توانید برای هر کسب و کار و فعالیتی استفاده کنید. دارای قابلیت های کلیدی نظیر پنل تنظیمات پیشرفته ، قابلیت انتخاب رنگ بندی دلخواه برای قالب از میان بیش از 20 رنگ بندی موجود (و یا رنگ دلخواه شما) ، انواع فونتهای فارسی ، صفحه ساز اختصاصی فوق پیشرفته ، پشتیبانی از افزونه اسلایدر Layer Slider و بسیاری ویژگی های دیگر از جمله وجود چندین دموی آماده متنوع و مختلف برای استفاده در کسب و کارهای ختلف است که باعث شده انفولد یکی از محبوب ترین قالب ها در میان وبمستران باشد

بخش جستجو قالب از ویژگی Ajax پشتیبانی می کند و همین ویژگی سبب می شود تا وقتی کاربر بر روی دکمه جستجو کلیک می کند تایج جستجو در همان صفحه نمایش داده شوند و نیازی به لود دوباره صفحه نباشد همچنین این ویژگی سبب صرفه جویی در استفاده از پهنای باند وب سایتتان می شود.


ویژگی های قالب انفولد:

سازگاری با افزونه های ضروری: WPML, Gravitforms, WP Supercache و بسیاری از افزونه های ضروری دیگر

طراحی منحصر به فرد: تمرکز بر تایپوگرافی و تجربه کاربری و کد نویسی بدون اشکال

پشتیبانی از زبان های مختلف: عربی، انگلیسی، آلمانی و حتی زبان فارسی و بسیاری از زبان های دیگر

کاملا راستچین: دارای فایل استایل راستچین برای زبان های فارسی، عربی و…

فایل PSD: دارای فایل های لایه باز به صورت PSD درون پکیج محصول

امکان ایجاد فرم تماس با ما: به همراه فید های متن، چک باکس ها و…

امکان ایجاد صفحات مختلف: ایجاد صفحات نمونه کار به صورت Ajax

امکان انتخاب بی نهایت رنگ: با ابزار Color Picker

اسلایدشو ویدئویی: با پشتیبانی از سرویس های اشتراک فیلم Youtube, Vimeo

و…


منبع : تم فارست


[ بازدید : 320 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی و بررسی بهترین قالب های وردپرس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]